Sekadar Renungan...

Usah dipersoal "Mengapa" dan "Kenapa",lantaran kita tidak mampu mengubah realiti, Bukankah takdir akan sentiasa mengatasi tadbir? Tunduk dan akurlah pada takdir dengan mengatur sebaik-baik tadbir"

Monday, May 11, 2009

Monolog kasih Mak Ayah..







bila dengar lagu ni..tetiba rindu mak ayah..huhu..rasa cam nak balik kg je..bile exam week aku akan pasang lagu ni bile nak study..aku akan psng selama sampai berhari2..sebab bile nak study..tem aku dah malas aku rehat jap..aku dengar lagu ni..

aku akan ingat betapa payah nya mak ayah membesarkan kami beradik dan ALHAMDULILLAH akhirnya..kami berjaya melangkah kan kaki ke sini dan amik exam tuk sem terakhir..dan alhmdulillah...akhirnya..kami berjaya menghabiskan perjuangan di bumi UIAM..ALHAMDULILLAH..padaMU ku penjatkan syukur =)

p/s tapi tak leh declare dah graduated..selagi tak dapat endorsemen dari senate..hahah..lambatnye senat nak endorse sem ni.Pas dah endorse..baru ku kuarkan pernyataan..khihkihi..

No comments:

Post a Comment