Sekadar Renungan...

Usah dipersoal "Mengapa" dan "Kenapa",lantaran kita tidak mampu mengubah realiti, Bukankah takdir akan sentiasa mengatasi tadbir? Tunduk dan akurlah pada takdir dengan mengatur sebaik-baik tadbir"

Monday, May 11, 2009

MASUM kat ......

hurmm boring plak keja camni..nasib baik sok stat masuk office arabic department..lau tidak gile lah aku duk sorang sorang kat sini..ade seminggu free call 8pax..tak tau nak call sape..baru tadi call budak comot tu..heheh..budak comel p kedah pulak esok.ingatkan dah kena buang dari list pemain UIA..ahhaha..neway ..gud luck KIO adan..hahah..nanti lau menang aku belanja eskrim 20sen..KOMPOOOMM..tiada kompromii..!!!

-eh salah gambar lah budak grad pulak-

papun..menang kah kalah..belakang kira..neway..alfu tahani..sebab terpilih..walaupun aku tau ko hebat dia antara nda hebat,,wakakka..

to adan yg comot..

*nda payah lah ko cakap "kio kio" karas bunyi nya,,mau kasi idup tu dusun gagal..kasi idup jak atu brunei.suka lagi aku bunyi tu burung punai..brunei bah nya...wakakaka..

*napa lah men di kedah..huh tempat yng byk menyakitkan..ahhaha..kahakha..cite lameeer..=)
hidup mesti ceria..=)

alhamdulillah ARI INI AKU DALAM CERIA..=)

napa nda angkat pon..dah lah jalan 10 hari..huhu nda da lah kawan aku chatting..=(

p/s kadang kadang tanpa kita sedari air mata mengalir tanpa kita sedari tanpa sebab,mgkin sebab kite rindu kat seseorang yang kita sendiri tak tahu,mgkin juga ada sesuatu yang berlaku samada hepi atau tak hepi,atau mgkin juga sebab kite yg cari pasal mghadap laptop 24jam..padan muka aku..pedihhh..hahhaa..(tapi jan bilang aku rindu yang duuluu!!hehe)

No comments:

Post a Comment