Sekadar Renungan...

Usah dipersoal "Mengapa" dan "Kenapa",lantaran kita tidak mampu mengubah realiti, Bukankah takdir akan sentiasa mengatasi tadbir? Tunduk dan akurlah pada takdir dengan mengatur sebaik-baik tadbir"

Sunday, May 10, 2009

ketukan keyboard..

dah lama aku tak mngetuk keybord utk beleter di blog aku..yg pastinya..aku ingat nak menulis disini..tpi bile dah buka..minda aku kosong..langsung tak memberi input buat aku utk ketika itu..tpi ble aku dah sign out..idea pun dtnglah bejela2..

tapi arini ku gagahi juga,,skdar nak berkongsi cerita kehidupan..heheh..matangnya aku arini..arini..alhamdulillah umur aku dah pun 25tahun 2hari..hurmm terasa diri tua sekali..umur dah tua ni kena lah matang sikit..hihi..azam baru ni..=)



bufday tahun ni..ntah taklah terasa dinanti2..bukan tanda tidak mensyukuri nikmat hidup..cuma mgkin terasa diri terlalu tua utk memikirkan semua tu.ari ni adalah bukti aku semakin dekat dengan ari kematian..bukan tuk di gembirakan..tapi utk di jadikan peringatan buat empunya diri..

papun..KU SYUKURI NIKMATMU..memberikan aku sedikit waktu utk aku masih berdiri di bumi pencipta,utk mencari erti hidup dan kejadian kita sebagai manusia..tidak lain tidak bukan..hanyalah utk beribahdah utk MU.sebagai seorang khalifah yang engkau pertanggungjawabkan dimuka bumi ini..

"wama kholaktul jinni wal-insi illa liyaa'budun"

Terima kasih yang tidak terhingga juga.buat mak ayah tersayang..tanpa NYA juga mereka berdua..tiada lah aku..terima kasih diatas segala pengorbanan melahirkan dan membesarkan aku dengan penuh kasih sayang shingga kini alhamdulillah berkat RAHMAT DAN KASIH SAYANGNYA juga keduanya..aku mampu berdiri hingga ke hari ini..sebagai seorang 'manusia'..

p/s..bufday tahun ni..penat nak layan sms orang,papun..SYUKRAN buat semua kengkawan,,hadiah buat sendiri.bakul kertas,,mak soh buat sempena bufday sendiri,,huhu,,sakit tangan,,tapi puas hati bile siapkan sehari dgn tngan sendiri walau ptama kali masuk kelas tuisyen kak aku..ALHAMDULILLAH..ku syukuri nikmatMU..=)

No comments:

Post a Comment